Huidig bestuur

 

Foto op ite


Lieve lezer,


Sinds 4 juni 2019 hebben wij de eer het achttiende bestuur van ODIOM te mogen zijn. We hebben erg veel zin om ons volledig voor de studievereniging in te zetten en kijken er naar uit om er samen met de leden een fantastisch en leerzaam jaar van te maken! ODIOM is een sprankelende en laagdrempelige studievereniging. De zestien verschillende commissies van ODIOM organiseren gezellige borrels, sportieve en originele activiteiten en interessante lezingen die je goed voorbereiden op het werkveld. De jaarvertegenwoordigingen houden de kwaliteit van het onderwijs goed in de gaten. Voor afgestudeerden heeft ODIOM nog steeds meerwaarde, want ook voor de alumni is er genoeg te doen. Dit jaar gaan wij ons best doen om samen met de leden de vereniging nog verder tot ontwikkeling te laten komen.

Wil je meer weten over ODIOM? Spreek ons gerust aan, wij staan er voor open om je vragen te beantwoorden. Bovendien is iedereen van harte welkom in het ODIOM-hok om een kop koffie of thee te drinken onder het genot van iets lekkers. Wij zullen iedere werkdag van 12:00 tot 14:00 uur in het ODIOM-hok aanwezig zijn. Tevens zal er elke woensdagmiddag een theeleut zijn, waarvoor het hok open is van 12:00 tot 16:00 uur. Het ODIOM-hok is te vinden in de Grote Rozenstraat 38, kamer 0003. Wanneer je het Nieuwenhuis gebouw inloopt, is het direct links en aan het einde van de gang, voor de trap, aan de linkerkant. We hopen je binnenkort te zien op een van de vele activiteiten of in het ODIOM-hok! 

Veel liefs,

Het ODIOM-bestuur 2019/2020,

Brend Hopman Voorzitter 06-11731708         voorzitter@odiom.nl
Lotte Hiemstra Secretaris 06-29859721         secretaris@odiom.nl
Margriet Tissing Penningmeester 06-81084286          penningmeester@odiom.nl
Frank Breur Commissaris Interne Contacten 06-28271908         intern@odiom.nl
Lisa van der Panne Commissaris Externe Contacten 06-10587765         extern@odiom.nl
Noëlle Assen Commissaris Onderwijs 06-28840385         onderwijs@odiom.nl

 

Grote Rozenstraat 38 – Kamer 0003
9712 TJ Groningen
tel: 050-3636538
mail: bestuur@odiom.nl
Kijk hier voor meer adresgegevens

 

Wij stellen onszelf nog even kort voor:

Brend Hopman
Ik ben Brend, de Voorzitter van dit jaar. Ik doe momenteel de Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs. Ik ben iemand die van veel gezelligheid houdt en ook erg fanatiek is. Op borrels kan je me best tegenkomen met dobbelstenen, spelletjes zijn namelijk helemaal mijn ding. Als ik win tenminste! Het afgelopen jaar heb ik de Heeren mogen vertegenwoordigen in de Heerencommissie en daarnaast invulling gegeven aan de eerste Evenementencommissie. Met de Evenementencommissie hebben wij onder andere een geweldig liftweekend neergezet waar we hard aan gewerkt hebben! Dit jaar ga ik met mijn bestuur hard werken aan een succesvol jaar voor ODIOM waarin we veel mogen leren en samen mooie dingen mogen doen.    
                                                                                                                                       

Lotte Hiemstra
Hallo allemaal! Mijn naam is Lotte en ik mag dit jaar de mooie functie Secretaris vervullen. Momenteel ben ik bezig met mijn bachelor richting Onderwijswetenschappen. Ik word vaak omschreven als een enthousiast en sociaal persoon, twee woorden waar ik mezelf goed in herken. Ik ben altijd in voor een praatje, dus kom vooral langs op het hok! Mijn ODIOM hart is ontstaan toen ik in mijn eerste jaar plaats nam in de BexCie. Deze is alleen maar meer gegroeid toen ik afgelopen jaar de zestiende verjaardag van ODIOM mocht organiseren, samen met de DiesCie. Dit jaar zal opnieuw een fantastisch jaar worden, waarin ik hoop veel mooie dingen te mogen beleven!

Margriet Tissing
Ik ben Margriet, de Penningmeester van dit jaar. Op dit moment studeer ik de richting Orthopedagogiek. Bij ODIOM heb ik al verschillende leuke dingen mogen doen. Zo heb ik in mijn eerste jaar de Buitenlandse Excursie naar Valencia georganiseerd, een fantastische week! Daarnaast vind ik het fantastisch om uit te pakken bij de leuke thema’s op de borrels en fanatiek spelletjes te spelen in het hok. In mijn vrije tijd speel ik graag piano en gitaar en speel ik korfbal. Ik hoop er dit jaar met iedereen een fantastisch jaar van te maken en iedereen snel te zien in het hok!

Frank Breur:
Ik ben Frank, de Commissaris Interne Contacten van dit jaar. Samen met de andere Heer in het bestuur studeer ik de Academische Pabo. Ik word vaak omschreven als enthousiast, sociaal en iemand met een hart voor ODIOM. Mijn beste herinnering aan ODIOM is het moment dat bekend werd dat ik in het bestuur mocht plaatsnemen, maar toch ook een beetje de herinnering aan dat ik samen met de HeerenCommissie de Heeren binnen de vereniging op de kaart heb gezet. Dit jaar hoop ik dat ik mijn enthousiasme kan overbrengen aan de leden en een fantastisch jaar tegemoet ga. Voor mijzelf, maar al helemaal voor ODIOM. Hopelijk tot in het hok!

Lisa van der Panne
Ik ben Lisa, de Commissaris Externe Contacten van dit jaar. Ik studeer Orthopedagogiek en Verpleegkunde. Ik ben mijn Actieve Leden tijd bij ODIOM begonnen in de IntroCie en in mijn tweede jaar zat ik in de eerste ExcurCie van ODIOM. Ik ben erg actief en eigenlijk altijd wel blij en enthousiast. Ook ik heb last van het bekende fenomeen FOMO en wil daarom graag overal bij zijn. In mijn vrije tijd voetbal ik bij The Knickerbockers en daarnaast vind ik het leuk om muziek te maken. Ik heb er ontzettend veel zin in en hoop dat we een fantastisch jaar tegemoet gaan! Tot snel in het hok!

Noëlle Assen
Ik ben Noëlle en ik ben dit jaar de Commissaris Onderwijs. Momenteel studeer in Onderwijswetenschappen. Ik ben een sociaal persoon die altijd open staat voor een gezellig praatje. In mijn eerste jaar ben ik als actief lid begonnen in de Introductiecommissie en in mijn tweede jaar heb ik plaatsgenomen in de Buitenlandse Excursiecommissie, waarmee ik een te gekke studiereis naar Lissabon heb mogen organiseren. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik al veel mooie herinneringen heb aan mijn tijd bij ODIOM en volgend jaar zullen er nog veel mooie herinneringen bijkomen. Ik kijk heel erg uit naar een fantastisch jaar en ik hoop jullie allemaal te zien op activiteiten en in het hok!

Waar is het hok?

Het hok is te vinden in het Nieuwenhuisgebouw aan de Grote Rozenstraat 38. Als je het gebouw binnenloopt en direct links gaat en deze gang doorloopt tot na de witte klapdeuren, is het voor de trap aan de linkerkant. 

Wat zijn de openingstijden van het hok?

Het hok is op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag geopend van 12.00 tot 14.00 uur. Elke woensdag hebben we theeleut en is het hok geopend van 12.00 tot 16.00 uur. In de (her)tentamenperiode is de theeleut (dan theetijd) van 12.00 tot 14.00 uur. 

Hoe geef ik me op voor een activiteit?

Je kunt je via de ODIOM-site opgeven voor een activiteit. Hieronder een kleine uitleg hoe dit in zijn werk gaat:

Inloggen
Inloggen doe je door te klikken op ‘inloggen’ of, als je nog geen lid bent, door te klikken op ‘lid worden’. Hier voer je je gebruikersnaam en het daarbij behorende wachtwoord in.                 

Aanmelden
Aanmelden bij een evenement kun je alleen als je ingelogd bent. Log dus eerst in voordat je je aanmeldt. Eenmaal ingelogd klik je op ‘kom je ook?’, vervolgens klik je op ‘aanwezig’  en zo heb je je aangemeld bij een evenement.                  

Wil je een  reactie toevoegen aan een evenement, klik dan op ‘recente activiteiten’ naast 'evenement details'.

Heb je nog vragen over het opgeven? Lukt het niet met inloggen? Mail dan naar bestuur@odiom.nl.

Hoe betaal ik voor een activiteit?

Als je je hebt opgegeven voor een activiteit en je hebt je niet afgemeld voor de uiterste afmelddatum, zal het bedrag van de activiteit via een automatische incasso worden geïncasseerd. Dit gebeurt na het ontvangen van de eerstvolgende studiefinanciering. Er gaat echter wat tijd zitten tussen het inperken en het uitvoeren van incasso’s, het kan dus zijn dat het geld pas na de studiefinanciering van de maand erop wordt geïncasseerd. 

Hoe bestel ik boeken bij ODIOM?

De webshop is het gehele studiejaar geopend en hier kun je jouw studieboeken bij ons bestellen. Dit kun je doen via de volgende link: https://odiom.itdepartment.nl/

De werking van de webshop is als volgt: op de homepage kies je voor jouw studie en jouw jaar. Je ziet vervolgens een lijst met boeken per vak. Vink de juiste boeken aan, stop ze in je winkelmandje en ga naar betalen. Omdat de bestelling direct naar StudyStore gaat, is het erg belangrijk om te controleren of je geen dubbele boeken besteld!

Heb je nog vragen? Schroom dan niet om te mailen naar boeken@odiom.nl!

Waarom bestel je de studieboeken bij ODIOM?

• Je hebt altijd de juiste boeken! De literatuurlijsten in de studiegidsen komen vaak niet overeen met de boeken die gebruikt worden. Daarom controleren wij de literatuurlijsten bij de docenten.

• Als ODIOM-lid krijg je 10% korting op zowel internationale als Nederlandse titels wanneer je je boeken op komt halen bij ODIOM. Wanneer je de boeken op je thuisadres wilt ontvangen, geldt deze korting natuurlijk ook.

 • Je kunt kiezen voor een thuiszending of een ODIOM-zending. Bij ODIOM-zending kun je jouw studieboeken bij ons ophalen op een afgesproken tijd. 

• Het bestellen van de boeken gaat geheel online. Het betalen van de boeken gebeurt ook online via iDeal, Creditcard of PayPal.

• Bij thuiszending krijg je een Track en Trace code zodat je jouw pakket online via PostNL kunt volgen.

• Bij ODIOM-levering betaal je geen verzendkosten en haal je je boeken op een afgesproken moment op bij ODIOM.

• Bij thuislevering betaal je slechts €1,95 verzendkosten. Met de korting van één boek heb je dat er dus al uit!

• Vragen of klachten kan je direct communiceren met Studystore.

Hoe bestel ik een gadget?

Op de website kun je kiezen voor het kopje ‘Vereniging’ en hierna voor ‘Merchandising’. Onder het kopje Merchandising vind je de webshop voor verenigingskleding en –gadgets! Als je op een product klikt, kun je een foto van het product zien. Als je een product wilt bestellen kun je dit aanvinken en vervolgens druk je op ‘bestellen’. Je naam en emailadres zullen al klaar staan in het bestelvenster. Na het plaatsen van je bestelling krijg je zo snel mogelijk een mail met het rekeningnummer waar het geld naar overgemaakt kan worden. 

Wij laten je weten wanneer je bestelling in het hok klaar ligt!

Waarom ontvang ik geen post/nieuwsbrieven?

Het kan voorkomen dat je geen post van ons ontvangt. Misschien ben je het afgelopen jaar verhuisd en heb je geen adreswijziging doorgegeven. Een adreswijziging kun je doorgeven aan de secretaris via bestuur@odiom.nl of je kan dit zelf aanpassen door in te loggen op de site. Mocht je niet verhuisd zijn, maar toch geen post van ons ontvangen, neem dan ook even contact op met de secretaris. Het kan zijn dat je per ongeluk verkeerd in het ledenbestand bent gezet. Het kan ook zijn dat je geen nieuwsbrief ontvangt. Dit kan verschillende redenen hebben. Zo kan het zijn dat de nieuwsbrief bij je spam is beland, ook kan het zijn dat wij een verkeerd e-mailadres van je hebben. Ook dit is zelf aan te passen op de site en anders kan je altijd mailen. 

Hoe kan ik de foto's zien?

Via de website kun je de foto’s van activiteiten en borrels zien van het huidige jaar en voorgaande jaren. Één à twee dagen na een activiteit zullen de foto’s van de laatste activiteit op de site verschijnen. De foto’s staan achter de inlog en dit betekent dat je moet inloggen om foto’s te kunnen zien. Niet ODIOM-leden kunnen deze foto’s wegens privacy redenen niet zien. Mocht je jezelf op een foto tegenkomen en dit liever niet hebben, meld dit dan even via bestuur@odiom.nl, dan halen wij de foto's van de site!

Waar vind ik verenigingsstukken?

Verenigingsstukken zijn op de website te vinden onder het kopje ‘Vereniging’. Hier staat een link tussen naar de verenigingsstukken. Op deze pagina zijn de statuten, notulen van de Algemene Ledenvergaderingen, (financiële) beleidsplannen, (financiële) jaarverslagen, jaarplanningen en huishoudelijk reglementen van de afgelopen jaren te vinden. Ook vind je hier het ODIOM-logo en –lied. 

Waar staat ODIOM voor?

ODIOM is vernoemd naar Opera Didactica Omnia (1657), de verzamelde werken van de theoloog, filosoof en pedagoog Comenius. Opera Didactica Omnia staat voor ‘Onderwijs voor Allen’. 

Ik ben verhuisd, hoe wijzig ik mijn adres?

Ga je verhuizen? Wil je je adres wijzigen? Wil je je e-mailadres wijzigen of heb je een nieuw telefoonnummer? Stuur je nieuwe gegevens naar bestuur@odiom.nl of pas het zelf aan op de site. 

Ik heb een vraag aan het bestuur, hoe kan ik jullie bereiken?

Wil je meer weten over ODIOM? Spreek ons gerust aan, wij staan ervoor open om je vragen te beantwoorden. Wij zullen iedere werkdag van 12:00 tot 14:00 uur in het ODIOM-hok aanwezig zijn. Tevens zal er elke woensdagmiddag een theeleut zijn, waarvoor het hok open is van 12:00 tot 16:00 uur. Het ODIOM-hok is te vinden in de Grote Rozenstraat 38, kamer 0003. Wanneer je het Nieuwenhuis gebouw inloopt, is het direct rechts en aan het einde van de gang aan de rechterkant. Als je een meer specifieke vraag hebt aan één van de bestuursleden, kun je ons altijd bellen of een mailtje sturen via onderstaande contactgegevens:

Felice de Maar Voorzitter 06 28445212 voorzitter@odiom.nl
Michelle Brus Secretaris 06 15256152 secretaris@odiom.nl
Anna Takkenkamp Penningmeester 06 27249077 penningmeester@odiom.nl
Welmoed van der Woud Commissaris Interne Contacten 06 10119981 intern@odiom.nl
Esmee Schrotenboer Commissaris Externe Contacten 06 11813118 extern@odiom.nl
Annerens Hoekstra Commissaris Onderwijs 06 21590872 onderwijs@odiom.nl


Hoe kan ik me opgeven voor een commissie?

Niet alleen kun je profiteren van de activiteiten die ODIOM organiseert, ook kun je zelf ervaring opdoen met vergaderen, besturen en organiseren van activiteiten door in een commissie plaats te nemen. Mocht je interesse hebben om plaats te nemen in een van de commissies, dan kun je je aan het begin van het studiejaar opgeven door contact op te nemen met het bestuur tijdens één van de inloopuren, of door middel van e-mail naar intern@odiom.nl.

Wat zijn de voordelen als ik actief lid ben?

Actief lid zijn betekent dat je plaats neemt in een commissie en je een jaar lang inzet voor de vereniging. Naast dat je ervaring opdoet met vergaderen, besturen en organiseren van activiteiten, is het ook nog eens heel erg leuk! Je leert nieuwe mensen kennen binnen de vereniging en je kunt gezellig samen naar de activiteiten komen. Als actief lid wordt je twee keer per jaar bedankt voor je goede inzet voor de vereniging door middel van een Actief Leden Activiteit. Deze activiteiten worden georganiseerd door het bestuur en zijn alleen voor actieve leden. Deze activiteiten zijn gratis. Daarnaast wordt er speciaal voor actieve leden elk jaar een Actief Leden Weekend georganiseerd. Aan het einde van het jaar krijg je voor je deelname in een commissie een certificaat waarop staat dat je de werkzaamheden binnen de commissie met goed gevolg hebt afgelegd. Mooi voor bij je CV!

Ik ben ziek en heb me opgegeven voor een activiteit, hoe meld ik me geldig af?

Het is mogelijk om je uiterlijk 24 uur voor aanvang van de activiteit af te melden voor de activiteit. Dit kan je doen door via de site je deelname bij de activiteit van ‘aanwezig’ naar ‘niet aanwezig’ om te zetten. Het is niet mogelijk om je later dan 24 uur voor aanvang af te melden voor een activiteit. Het bedrag voor de activiteit zal dan van je rekening worden afgeschreven. 

Hoe vaak per jaar is er een ALV?

Er is per jaar 3 keer een ALV. Deze zullen waarschijnlijk plaatsvinden in de maanden oktober, maart en juni. Je wordt als ODIOM-lid ruim op tijd uitgenodigd om naar de ALV te komen.

Waarom is het voor leden zo belangrijk om naar een ALV te gaan?

Het is belangrijk voor leden om naar een Algemene Ledenvergadering te gaan, omdat er op deze vergadering besluiten worden genomen. Het is de kans voor leden om hun mening te geven over bepaalde onderwerpen, zij hebben inspraak op het te voeren beleid en de begroting en zij kunnen hier natuurlijk goede, nieuwe ideeën voorleggen aan de Algemene Ledenvergadering. Voor actieve leden is er natuurlijk een extra motivatie in de te winnen commissiepunten.

Hoe werkt de commissiebattle?

Gedurende het jaar vindt de commissiebattle plaats. De bedoeling is dat je met je commissie of jaarvertegenwoordiging zoveel mogelijk punten binnenhaalt. Deze punten zijn te behalen middels het deelnemen aan activiteiten en borrels, maar ook door het winnen van verschillende spellen!

De commissie of jaarvertegenwoordiging die na de Overdrachts ALV bovenaan staat, wint de commissiebattle en mag zich de ´Beste ODIOM-commissie 2017-2018’ noemen. Je krijgt een eervolle vermelding in het hok en een geweldige prijs.

Meld je aan het begin van elke activiteit bij de Commissaris Intern (Sam) en meld hoeveel leden van je commissie aanwezig zijn.

Het aantal punten dat je per persoon met je commissie/JV verdient, wordt gedeeld door het aantal personen in je commissie/JV. Dit geldt dus niet voor de foto van de maand.

Wat zijn de voordelen als ik lid ben?

1| De boekenkorting
De lidmaatschapskosten van ODIOM zijn heel laag als je kijkt naar wat ODIOM je allemaal oplevert. Het contributiebedrag van €50,- voor je gehele studieperiode is eigenlijk al een lachertje, want alleen al met de eerste boekenverkoop (boeken voor het eerste halfjaar), heb je dit bedrag er alweer uit! Door kortingen van ongeveer 10% bespaar je als lid van ODIOM veel geld. 

2| Gezelligheid en het verbreden van je wereld 
ODIOM organiseert veel feestjes en andere gezellige activiteiten, waardoor je veel mensen van de studie leert kennen. Dit levert zowel in de collegezaal als daarbuiten veel gezelligheid op. Ook worden er regelmatig activiteiten met andere studieverenigingen georganiseerd.

3| Studiegerelateerde en ontspannende activiteiten 
Bijna elke twee weken organiseert ODIOM een lezing over een pedagogisch of onderwijskundig onderwerp of een excursie naar een pedagogische of onderwijskundige instelling. Zo kan je ook in aanraking komen met de praktijk. Naast de studiegerelateerde activiteiten zijn er ook veel ontspannende activiteiten, die door onze commissie georganiseerd worden. 

4| Korting op ODIOM-activiteiten 
Als ODIOM-lid krijg je korting op alle ODIOM-activiteiten, je hebt de mogelijkheid om mee te gaan op de Buitenlandse Excursie en je kunt gratis deelnemen aan de Dies (de verjaardag van ODIOM)!

Helpen jullie ook met studiebegeleiding?

ODIOM vindt studiebegeleiding belangrijk. Weet je niet waar je met je vragen naartoe moet? Vraag ons dan gerust! Wij kunnen je waarschijnlijk doorverwijzen naar de juiste persoon. 

Ik wil graag meer informatie over de masters die ik na mijn bachelor kan doen, hoe zit dat?


Na je driejarige bachelor kun je er voor kiezen om een master te gaan volgen. Bij de opleiding zijn verschillende masters te volgen. Welke dat zijn en hoe dat precies zit? Klik op de link hieronder voor meer informatie!

http://www.rug.nl/masters/faculty-of-behavioural-and-social-sciences

 Bestuur 2018-2019

OB
(Annerens, Welmoed, Anna, Felice, Michelle, Esmee) 

Felice de Maar (Voorzitter)
Michelle Brus (Secretaris)
Anna Takkenkamp (Penningmeester)
Welmoed van der Woud (Commissaris Interne Contacten)
Esmee Schrotenboer (Commissaris Externe Contacten)
Annerens Hoekstra (Commissaris Onderwijs)

Bestuur 2017-2018

Capture2
(Sam, Marije, Joke, Eline, Katharina)

Joke Hoekstra (Voorzitter)
Eline van der Aa (Secretaris)
Marije Splinter (Penningmeester)
Sam Griep (Commissaris Interne Contacten)
Katharina Vos (Commissaris Externe Contacten)

 

Bestuur 2016-2017


 Esmee Timmer  (Voorzitter)
 Marieke Meijer   (Secretaris)
 Stan Wolbers  (Penningmeester)
 Marloes van Echtelt  (Commissaris Interne Contacten)
 Geertje Bruijn  (Commissaris Externe Contacten)


Bestuur 2015-2016


Oudbestuur
(Nadine, Mirjam, Manon, Debbie)

Manon Giesing (Voorzitter)
Debbie Rutten (Secretaris)
Mirjam Boelens (Penningmeester)
Nadine Muller (Commissaris Interne Contacten)



Bestuur 2014-2015

Constikaartje binnenkant photoshop
(Kirsten, Marèl, Inge, Petra, Mèlanie)

Inge Westra (Voorzitter)
Petra Logtenberg (Secretaris)
Marèl Tiehuis (Penningmeester)
Kirsten Doorn (Commissaris Intern)
Mèlanie Schakelaar (Commissaris Extern)


Bestuur 2013-2014

Bestuur Kijk in de Vegte
(Sanne, Rowan, Esther, Nicky, Melle)

Esther Kijk in de Vegte (Voorzitter)
Nicky de Groot (Secretaris)
Rowan Davids (Penningmeester)
Sanne van Namen (Commissaris Intern)
Melle Schreij (Commissaris Extern)



Bestuur 2012-2013

bestuur1213
(Marije, Loes, José, Dorian, Kim) 

José Hindriks (Voorzitter)
Loes Thuis (Secretaris)
Dorian van den Burg (Penningmeester)
Kim Elzinga (Commissaris Intern)



Bestuur 2011-2012
bestuur1112
(Anne, Xandra, Jessica, Esther, Linda)

Jessica Boer (Voorzitter)
Esther Hoezen (Secretaris)
Xandra Otter (Penningmeester)
Anne Have (Commissaris Intern)
Linda Dijkslag (Commissaris Extern)



Bestuur 2010-2011
Bestuur_10-11
(Edith, Alieke, Paul, Thijs, Sietske)

Paul Mulder (Voorzitter)
Alieke Voogd (Secretaris)
Thijs Lammertink (Penningmeester)
Sietske Klatter (Commissaris Intern)
Edith Post (Commissaris Extern)



Bestuur 2009-2010
bestuur0910
(Lieske, Brenda, Judith, Nienke, Iris)

Judith Volker (Voorzitter)
Nieke Ijdens (Secretaris)
Brenda van den Berg (Penningmeester)
Lieske Bossenbroek (Commissaris Intern)
Iris Willems (Commissaris Extern)



Bestuur 2008-2009
bestuur0809
(Corina, Milou, Marlien, Esther, Marloes)

Marlien Jonkers (Voorzitter)
Corina van der Lans (Secretaris)
Marloes Ottink (Penningmeester)
Esther Honingh (Commissaris Intern)
Milou Prick (Commissaris Extern)



Bestuur 2007-2008
bestuur0708
(Klaas, Rianne, Ron, Koen, Nienke)

Ron Luchies (Voorzitter)
Koen Kieneker (Secretaris)
Klaas Groen (Penningmeester)
Nienke Bosma (Commissaris Intern)
Rianne Bouw (Commissaris Extern)



Bestuur 2006-2007
bestuur0607
(Anne, Jaap, Wander, Jorien, Nynke)

Wander Elout (Voorzitter)
Jaap Bruggink (Secretaris)
Jorien Luijkx (Penningmeester)
Anne ter Haar (Commissaris Intern)
Nynke van der Wijk (Commissaris Extern)



Bestuur 2005-2006
bestuur0506
(Doorke, Femke, Beb, Jet, Manon)

Elisabeth van den End (Voorzitter)
Doorke Schalen (Secretaris)
Manon Euverman (Penningmeester)
Femke Zijlstra (Commissaris Intern)
Jet Dijksterhuis (Commissaris Extern)



Bestuur 2004-2005
bestuur0405
(Boven: Jolanda, Marlous, Suzan; Onder: Michaëla, Josee)

Jolanda van Mameren (Voorzitter)
Josee Wagena (Secretaris)
Suzan Valens (Penningmeester)
Michaëla Schulte (Commissaris Intern)
Marlous Tiekstra (Commissaris Extern)



Bestuur 2003-2004
bestuur0304
(Boven: Mirjam, Baukje; Onder: Martine, Anja)

Martine Geertsma (Voorzitter) 
Baukje Sijpkens (Secretaris)
Miriam Boonstra (Penningmeester)
Anja Löhner (Interne Contacten)



Bestuur 2003
bestuur0203 
(Frenke, Vivian, Martine, Bart)

Bart Stolk (Voorzitter)
Vivian Haverlach (Secretaris)
Frenke Bolt (Penningmeester)
Martine Geertsema (Algemeen Adjunct)

Subcategorieën